Symposium Impact maak je samen (PZW)

De innovatieve onderwijseenheid Praktijkinnovatie Zorg en Welzijn (PZW) nodigt je uit voor een feestelijk symposium ter gelegenheid van het einde van het 2e semester. Kom je ook kennis opdoen, netwerken en meestemmen bij de publieksprijs voor de meest impactvolle projectgroep?
Aanmelden
Aanmelden uiterlijk 16 juni 2023 via het aanmeldformulier. Vol = vol!
Voor wie?
- Deelnemende studenten PZW
- Toekomstige studenten PZW
- HAN-collega's
- Opdrachtgevers
- Werkveldrelaties
Programma
De afgelopen maanden hebben ruim 180 studenten samengewerkt aan tientallen mooie praktijkopdrachten. Impact maak je immers samen! Tijdens het symposium delen we de opbrengsten en lichten we een aantal mooie voorbeelden uit. Het publiek mag bovendien stemmen op de projectgroep of opdracht met de meeste impact.
13.30 Inloop (blauwe/rode banken)
14.00 Opening dagvoorzitters student Sam Caron en student Leonie van Duijn
14.05 Openingswoord door Mieke Spek, Academiemanager Mens en Maatschappij, Pedagogiek en Social Work (collegezaal A0.05)
14.20 Keynote: Leren(d) impact maken, door Wietske Kuijer-Siebelink, Anne Khaled en Haske van Vlokhoven
14.40 Uitleg kijkmogelijkheden en stemmen
14.45 Kennisdeling PZW-projecten en netwerkcafé
15.30 Pauze
15.45 Presentaties studenten
16.15 Netwerkborrel
Keynote
Met de onderwijseenheid PZW beoogt de HAN toekomstbestendige professionals op te leiden die een waardevolle bijdrage kunnen leveren aan het oplossen van de maatschappelijke vraagstukken op het gebied van zorg en welzijn.
Maar wat is impact eigenlijk? En hoe kun je impact creëren? Wat betekent impact maken in een afstudeermodule als PZW?
In deze keynote nemen we je mee in opvattingen over impact, de impact van PZW volgens het eerste cohort studenten en laten we de tool ‘Leren(d) impact maken’ zien, dat we voor en samen met studenten van PZW hebben gemaakt.
Sprekers: Wietske Kuijer-Siebelink, Anne Khaled en Haske van Vlokhoven
Wietske is Lector responsief beroepsonderwijs aan de HAN en als senior onderzoeker verbonden aan de Radboudumc Health Academy. Haske en Anne zijn als senior onderzoeker verbonden aan het lectoraat Responsief Beroepsonderwijs en trekkers van het onderzoek ‘Leren(d) Impact’ maken. Het lectoraat houdt zich bezig met toekomstbestendig beroepsonderwijs. ‘Hoe leid je professionals op die innovatief kunnen meebewegen met verandering, kunnen samenwerken en leren over beroepsgrenzen heen én bijdragen aan de veranderende wereld van werk en samenleving’ is wat het lectoraat onderzoekt - in en met de praktijk. Zie ook: Lectoraat Responsief Beroepsonderwijs
Bereikbaarheid
Auto
Je kunt parkeren in de parkeergarage van Kapittelweg 35 in Nijmegen. Mocht de slagboom dicht zijn, dan kunt je je melden via de intercom om toegang te krijgen tot het parkeerterrein. Vanaf Kapittelweg 35 is het slechts enkele minuten lopen naar Kapittelweg 33.
Openbaar vervoer
Kapittelweg 33 ligt op loopafstand van het treinstation Nijmegen Heyendaal. Plan je reis met het openbaar vervoer via 9292.nl.
Alvast meer lezen over PZW?
Alvast meer lezen over PZW? Bekijk: