Circulaire Oogst | De toekomstbestendige leefomgeving

Donderdag 27 juni ben je van harte uitgenodigd om samen inspiratie en nieuwe kennis te oogsten. Het thema van deze oogst is 'De toekomstbestendige leefomgeving'. Oogst je mee?

Beeldmerk Circulaire Oogst 16

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Arnhem
Ruitenberglaan 31
Arnhem

Deelname
Deelname is kosteloos

De 16e editie van Circulaire Oogst staat in het teken van ‘De Toekomstbestendige leefomgeving’. Een omgeving waarin de mens zich gelukkig voelt en de ruimte vindt om zichzelf te ontplooien. Een omgeving die tevens recht doet aan verbinding en een goede balans met de natuur. Een CO2-neutrale omgeving, waarin verspilling van waardevolle grondstoffen niet meer aan de orde is, én een dynamische omgeving, die kan mee evolueren met de behoeften van toekomstige gebruikers.

Tijdens deze oogst nemen inspirerende keynotes je mee in hun visie op de wijze waarop wij deze omgeving kunnen creëren. Wat maakt een mens nu werkelijk gelukkig en wat zijn hiervan de consequenties voor de inrichting van onze omgeving? Hoe sturen ondernemers en woningbouwverenigingen op de nieuwste inzichten en op welke wijze kan vormgeving en materiaalgebruik ons helpen bij de realisatie van meervoudige waardecreatie in onze schaarse ruimte? Dit zijn de onderwerpen die in deze editie van Circulaire Oogst worden belicht.

Het programma start met drie keynotes, waarna we het licht zetten op de transitieprojecten waaraan studenten van de minor Circulaire Economie - samen met werkveldpartners - hebben gewerkt. De oogst wordt afgesloten met de uitreiking van de prijzen voor de meest aansprekende projecten en uiteraard de essay award!

We ontmoeten je graag op donderdag 27 juni!

Direct aanmelden

Keynotes & Dialoog

Op een rij

Tijdschema

• 13.00 uur | Ontvangst

• 13.30 uur | Start Circulaire Oogst

• 13.30-16.00 uur | Ervaringen studenten, keynotes, dialoog, projecten in beeld

• 16.00 uur | Prijsuitreikingen

• 16.30 uur | Netwerkborrel

Locatie: HAN campus Arnhem, Ruitenberglaan 31

► Direct aanmelden

(foto: Circulaire Oogst juni 2023)

Een blik vanachter het podium naar het publiek bij de 14e Circulaire Oogst op 22 juni 2023 te Arnhem

Foto-opnames
Bij de Circulaire Oogst worden foto-opnames gemaakt. Wanneer je aan de oogst deelneemt, geef je de organisatie toestemming om beelden waar je op staat te gebruiken voor communicatiedoeleinden. Wanneer je niet wenst te worden vastgelegd, kan je dit aangeven bij de organisatie.