Beeldmerk S6 Symposium Beyond georganiseerd door HAN Engineering en Automotive

Ga mee op een reis vol innovatie, leren en inspiratie en beleef het semester 6 bij HAN Engineering en Automotive als nooit tevoren! Verbreed je horizon en verleg je grenzen tijdens het Semester 6 Symposium Beyond op woensdag 19 juni. Hoe?

Door een duik te nemen in de nieuwste projecten. Of praat met inspirerende sprekers en maak deel uit van de toekomst. Doe mee en laat je leiden door je verbeelding!

Snelle info

Datum en tijd

Connectr - Energy innovation
Industriepark Kleefse Waard (IPKW)
Westervoortsedijk 73, Arnhem

Kom naar het symposium Beyond

Beyond is een spannend symposium waar we de baanbrekende Engineering en Automotive projecten van semester 6 laten zien! Ontdek innovatieve oplossingen en baanbrekende technologieën die de traditionele grenzen van engineering overschrijden. Wees getuige van de volgende grote ideeën die onze wereld vormgeven!

Mis deze kans niet om geïnspireerd te raken en in contact te komen met mede-innovators!

• 12:30 - 13:00  Inloop
  • 13:00 - 14:30  Opening Symposium Beyond
  • 14:30 - 17:00  Presentaties, sprekers en netwerken

Aanmelden?

Meld je aan via de aanmeldknop bovenaan dit bericht. Het event is gratis te bezoeken.
Studenten die het Semester 6 Symposium Beyond organiseren voor de HAN Academie Engineering en Automotive
De groep studenten Engineering en Automotive die het symposium Beyond organiseren