Handen festival hartje

Beleef de derde editie van Unboxing Logistics op 25 september 2024 op de HAN Campus in Arnhem! Het thema van dit jaar is 'Logistiek in de vitale samenleving'. Laat je inspireren door diverse sprekers, workshops en activiteiten. Unboxing Logistics: verruim je blik op logistiek!

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Arnhem
Ruitenberglaan 31
Arnhem

Praat mee

Logistiek in de vitale samenleving

Net als in de eerdere edities brengen we met dit kennisfestival het logistieke werkveld, beleidsmakers, onderwijs en onderzoek samen. Ontdek meer over zorglogistiek, duurzame logistiek en datagedreven logistiek. Praat mee over de cruciale rol die logistieke innovaties en concepten hebben op weg naar de vitale samenleving.

Het Programma

• 12:00 uur | Serious Games
    de Zorggame onder leiding van Richard Westerman en Henny van Gaalen
    Duik in de wereld van het ketendenken in de Zorg.

de Last Mile Challenge onder leiding van Enide Bogers en Michiel Kamphuis
    Durf jij de Last-Mile Challenge aan te gaan? Jouw keuzes kunnen de stad vormgeven.

• 14:30 uur |  Keynote Maria Koijck | Waste Reduction: Jij en de afvalberg
    Maria vertelt een gloedvol verhaal over hoe je, als individu, het verschil kunt maken.
    We gaan samen aan de slag om het verwezenlijken van onze dromen in een stroomversnelling te krijgen.

Handen festival mensen feest hartje

• 14:30 uur | Masterclass praktijkgericht onderzoek | Michiel Kamphuis
    Speciaal voor 3de- en 4de-jaarsstudenten deelt award winner Michiel Kamphuis zijn inzichten over het succesvol delen van bevindingen en onderzoeksresultaten.

• 15:45 uur | Officiële Opening onder leiding van Desiree Hoving

• 16:15 uur | Logistiek in de Vitale Samenleving
    Hoe kunnen we door middel van strategische samenwerking in het logistieke domein op het juiste moment een positieve impact voor de samenleving realiseren? Bij deze sessie gaan we dieper in op hoe tijdige en effectieve samenwerking tussen verschillende partijen kan bijdragen aan een duurzame en efficiënte logistieke toekomst. Beleidsmakers en logistieke professionals worden uitgenodigd om mee te denken en te discussiëren over innovatieve oplossingen en samenwerkingsmodellen die het logistieke domein klaarstomen voor de uitdagingen van morgen.

Handen festival mensen feest
  • 17:45 uur | Walking Diner | UBL Art Kijk, dozen

• 19:00 uur | Het goud van Netwerk DAC onder leiding van Hans van Poppel en Nienke Hofstra
    Alleen ga je sneller, maar samen komen we verder. 'Netwerk DAC is goud waard', is ons vaak gezegd. In deze sessie gaan we onderzoeken wat dat betekent. Professionals, bedrijven en aanstormend talent vertellen hun verhalen. We bespreken Netwerk DAC 2.0. Welke lessen nemen we mee? Een gastspreker neemt ons mee op expeditie naar de wereld van AI in de logistiek.

Direct aanmelden

Voor wie

Unboxing Logistics is interessant voor:

• (logistieke) ondernemers
  • beleidsmakers
  • onderzoekers
  • studenten
  • docenten

Heb je vragen over Unboxing Logistics? Neem dan gerust contact met ons op.

doos met in de deksel de titel van het festival unboxing logistics
Voorpret

Unboxing Logistics 2023 - the movie

Ter inspiratie, de aftermovie van de vorige editie