Bedrijvenmarkt Built Environment

overzicht bedrijvenmarkt

Op 9 oktober a.s. openen we de deuren voor dé ontmoetingsplek voor bedrijven en studenten in de bouwkunde en civiele techniek. Of je nu op zoek bent naar een stageplaats, een uitdagende afstudeeropdracht, of een baan om je carrière te lanceren, de Bedrijvenmarkt Built Environment biedt volop kansen.

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Arnhem
Ruitenberglaan 26
Arnhem

Deelname
Kosten verschillen per standlocatie

Met trots kunnen we melden dat dit jaarlijkse evenement, dat altijd een groot succes is, dit jaar nog groter wordt. We groeien van 100 naar 120 stands, een bewijs van de toenemende interesse en het enthousiasme van bedrijven die niet kunnen wachten om deel te nemen.

Mis deze unieke kans niet om waardevolle contacten te leggen en de perfecte match te vinden voor jouw toekomst in de bouwkunde en civiele techniek. Tot ziens op 9 oktober!

De uitnodigingen voor de Bedrijvenmarkt zijn reeds verstuurd naar onze externe relaties. Heb je niets ontvangen, of heb je vragen omtrent dit evenement, neem contact op met Nicole.vandekamp@han.nl.

Stand informatie voor deelnemende bedrijven

DE STANDS

• Er zijn 3 categorieën stands met elk een eigen tarief. Bij het maken van de indelingzorgen we ervoor dat er een goede verdeling is tussen Bouwkunde- en Civiele Techniek bedrijven.  De 3 categorieën zijn:

5 sterren: € 875,- (op de looproute, afmeting 2,5x2m)
    3 sterren: € 600,- (op de looproute, afmeting 1,25x1,25m)
    - 1 ster: € 325,- (iets uit de looproute, afmeting 1,25x1,25m)

• I.v.m. de brandveiligheidsvoorschriften is er een maximum toegestaan van 3 personen per stand. Wij zorgen voor een naambadge, lunchpakket, koffie/thee/frisdrank voor de personen die zijn aangemeld.

INRICHTING STAND
Per stand stellen wij het volgende beschikbaar:

• elektriciteitspunten;
  • wifi;

KOSTEN
De inschrijfkosten bedragen € 45,- per bedrijf. Dit is incl. koffie/thee/frisdrank en lunchpakket voor maximaal 3 (vooraf aangemelde) personen. De kosten voor de standplaats komen hier nog bij. Alle bedragen zijn excl. btw.

OPBOUW STAND
Op 9 oktober kan de stand vanaf 08.30 uur worden opgebouwd. De markt is op de begane grond (centrale hal, aula, werkplaatsen) en op de 1e verdieping (studielandschap en groot lokaal). Er zijn studenten aanwezig die een handje kunnen helpen.

Op deze pagina zal in september een lijst getoond worden met alle deelnemende bedrijven.