"Haal meer uit je studie, kom werken bij B302!"

Wat maakt de studie Communication & Multimedia Design (CMD) zo uniek? Zijn het de mooie labs waarin studenten samen werken aan creatieve projecten? Zijn het de gedreven docenten die met veel passie en enthousiasme hun kennis en ervaring overbrengen? Of zijn het de realistische projecten met echte projectgevers?

promo online socials cvo Wilem Neelissen en Jelle Som

Het is het allemaal! En het mooie is, bij B302 komt dit allemaal samen. B302 is dé plek waar studenten CMD betaald werken voor echte opdrachtgevers. B302 is een echt visueel- en grafisch bureau en staat middenin de HAN en de samenleving. Het is een creatief bureau dat hoogwaardige multimediaprojecten maakt voor haar klanten. Geheel student based opereert buro B302 op het snijvlak van communicatie, multimedia, design en IT. Graag stellen we een medewerker van B302 aan je voor: Saya Ibrahim.

Saya is 2e-jaars CMD en ze werkt sinds juni 2023 bij B302. “CMD is een brede opleiding. Maar je moet wel jezelf blijven ontwikkelen, wie je zelf bent. Dat kan natuurlijk op verschillende manieren. En zo tipte iemand mij om bij B302 te gaan werken”, vertelt Saya. Er stond een vacature open en zo geschiedde. “Je leert bij B302 echt van elkaar. Je moet echt met elkaar samenwerken, op verschillende vlakken en vakgebieden. Zo weet ik dankzij B302 meer van editen en development. En of je er later nou wel niet mee te maken gaat hebben, de algemene kennis is altijd goed om te hebben.”

Saya Ibrahim van B302

Aanrader?!

“Werken bij B302 is zeker een aanrader. Het is echt een goede aanvulling op je studie. Je werkt samen met echte opdrachtgevers en dat is echt niet alleen de HAN. Maar ook de gemeente Arnhem bijvoorbeeld. Dat is wel gaaf!”

Wil jij ook meer uit je studie halen? Kom werken bij B302. Neem een kijkje op deze site en meld je aan.

Leden van het business team van b302