Flitsende start

Wegwijzer voor 1e-jaars studenten Academie Engineering en Automotive

Studenten op de HAN Campus voor het onderwijsgebouw van HAN Engineering en Automotive

Van harte welkom bij de Academie Engineering en Automotive, afgekort AEA! Na de introweek HAN Open Up gaat je opleiding nu echt beginnen. Spannend natuurlijk. Alles is nieuw. We helpen je graag om de academie en je opleiding snel beter te leren kennen!

Mobiele ASK HAN balies

Om je snel op weg te helpen staan er de 1e lesweek extra mobiele ASK HAN balies op Ruitenberglaan 26 en 29 in Arnhem. Hier kun je van 9 tot 13 uur terecht met vragen over (her)inschrijven, intekenen op onderwijs en tentamens, OnderwijsOnline/Brightspace, maar ook voor hulp bij het HANaccount en de HAN Wifi.

Bekijk je rooster via MyX

• Je lesrooster kun je vinden en bekijken via MyX (My Xedule)

Let op! Omdat heel veel studenten hun rooster tegelijkertijd gaan checken op MyX, kan het even duren voordat je rooster geladen is. Het is belangrijk dat je dan niet wegklikt en opnieuw opent, maar even geduld hebt. In je scherm verschijnt een laadicoon.

Veelgestelde vragen en antwoorden

Algemene informatie over je opleiding, het curriculumoverzicht, huisregels en meer hebben we voor je verzameld. Op deze pagina verwijzen we je graag naar de volgende veelgestelde vragen waarop je kunt klikken voor de antwoorden:

Overzichten van het curriculum, waar te vinden?

Systemen en benodigdheden

Informatievoorziening over je studie en de academie

Ondersteuning tijdens je studie

Actief meedoen