Open Up Your Talent: dé plek waar kennis en inspiratie samenkomen

Op 13 juni vanaf 13.00 uur organiseert de Academie IT en Mediadesign de studentexpositie met presentaties en kennisdeling door studenten, collega’s en het werkveld. De perfecte kans om laagdrempelig, actuele kennis op te doen en jong talent te ontmoeten.

studenten zitten in een kantoortuin met VR bril op

Meld je kosteloos aan

Aanmelden en praktische info

Expositiemarkt studentprojecten

Maak kennis met de skills van onze studenten op het vlak van nieuwe games, IT-oplossingen, automatisering, AI, apps en nog meer.

Meerdere lokalen en ruimtes staan vol met beeldschermen, VR-brillen, laptops, koptelefoons en zelfs merchandise, tijdens de vorige editie! Thema’s over digitale toegankelijkheid en maatschappelijke problemen zijn een duidelijke trend. De sfeer wordt gekenmerkt door gezelligheid, nieuwsgierigheid, enthousiasme en lef.

Een jury uit het werkveld beoordeelt het werk en de winnende teams ontvangen een felbegeerde award. Na de expositie, collegetour en prijsuitreiking, vindt er een gezellige netwerkborrel met BBQ Bites plaats. Hieronder lees je meer over de winnaars en projecten van de vorige editie van het event.

drie studenten exposeren hun werk op open up your talent aan een docent
En de awards ging naar...

Open Up Your Talent Magazine

Ben jij benieuwd naar de winnaars van de wintereditie van Open Up Your Talent? Ontdek de indrukwekkende projecten van awardwinnaars in het Open Up Your Talent Magazine!

CMD winnaars van de design award op een groepsfoto
Collegetour en podcast

Generatieve AI en showcases

Lector Wouter Sluis-Thiescheffer komt praten over de dominante impact van Synthetische media generators, zoals AI, op ons leven en de rol van ontwerpers en opleidingen voor ontwerpers hierin.

Meld je aan als jij meer wil weten over de gevolgen van AI voor jouw vakgebied of opleiding. Luister ook alvast naar de podcast AI in de creatieve wereld: vriend of vervanger en hoor wat Wouter en studenten Tessa en Remco hierover denken voor de creatieve industrie.

Portretfoto van Wouter Sluis-Thiescheffer
Showcases

Lectoraten IT en Mediadesign

Terwijl studenten presenteren wat zij in 'huis' hebben, laten onderzoekers zien waar zij mee bezig zijn en delen actuele kennis tijdens de showcases vanaf 13.30 uur. Benieuwd wat zij presenteren? Bekijk de showcases op de website van het event.

Foto van de rondleiding tijdens de eerste meet up van DEMAND met Saxion, Fontys en de HAN

Aanmelden en praktische info

We nodigen werkveld, collega’s, ouders, scholen en studenten van harte uit om deel te nemen aan het event op de HAN in Arnhem. Meld je als bezoeker aan en neem gerust iemand mee! Op de website vind je ook meer informatie.

openupyourtalent.aim@han.nl

Vragen over de opleiding? ASK HAN! We helpen je graag persoonlijk verder.

Werkdagen: 08:00 tot 17:00 uur

Liever bellen of appen?