Bouw mee aan de toekomst: word energie-expert!

Lijkt het je leuk om samen met grote organisaties en de overheid de uitdagingen van de energietransitie aan te pakken? In het nieuwe unieke onderwijsprogramma ‘Future (y)our Energy’ ga je aan echte projecten werken, bijvoorbeeld om alle bouwplaatsen in Nederland emissieloos te maken en daar slimme energienetwerken neer te leggen.

Studenten aan het werk op het Hydrogen lab bij HAN Connectr op het IPKW, samenwerken, waterstof

Jij bent in de lead!

Wij geloven in jouw talenten. In dit onderwijsprogramma bepaal jij je eigen leerdoelen en werk je samen met medestudenten uit verschillende disciplines om concrete oplossingen te bedenken.

Wat leer je?

• Je leert alles wat je nodig hebt over duurzame energietechnieken en de nieuwste ontwikkelingen
  • Je ontwikkelt vaardigheden in projectmanagement, teamwork en communicatie
  • Je werkt samen met professionals uit het bedrijfsleven en de overheid

Jouw diploma?

Je behaalt deelcertificaten of een diploma op het niveau dat bij je past, van mbo 4 tot hbo of tot Professional Doctorate.

Studenten aan het werk op het waterstoflab bij HAN Connectr op het IPKW | Fotografie: Eric Scholten

Waarom kies je voor dit unieke programma?

• Je werkt aan maatschappelijk relevante projecten waar je trots op kunt zijn
  • Je leert in een praktijkgerichte omgeving met moderne faciliteiten
  • Je bouwt een waardevol netwerk op in de energiesector

Ben jij klaar voor deze energieke uitdaging?

Meld je dan nu aan voor een interessante proefbijeenkomst en sta middenin de veranderingen die er toe doen!

• Dinsdag 27 augustus van 15.30 tot 17 uur in Arnhem (details volgen)

Hoe aanmelden of meer informatie?