Eerste Certificaat Themaroute Robotics uitgereikt aan Tiemen van Rijswijk

Op vrijdag 5 juli was het dubbel feest voor Tiemen van Rijswijk. De ambitieuze student Werktuigbouwkunde aan de HAN ontving niet alleen zijn hbo-diploma met het predicaat 'Cum Laude', maar ook het allereerste Certificaat van de Themaroute Robotics!

Tiemen's prestatie is een mooie erkenning voor zijn harde werk en toewijding. Hij is een inspirerend voorbeeld voor andere studenten die overwegen om zich te verdiepen in de boeiende wereld van robotica.

Tijdens zijn studie Werktuigbouwkunde verdiepte Tiemen zich met veel passie in robotica. Hij volgde diverse projecten binnen de Themaroute Robotics, waar hij in totaal 5 semesters lang intensief mee bezig was. Vanuit deze leerervaringen is Tiemen klaargestoomd om een waardevolle bijdrage te leveren aan de innovatieve ontwikkelingen binnen de roboticabranche.

Uitreiking van het eerste certificaat voor de themaroute Robotics aan Tiemen, student Werktuigbouwkunde aan de HAN

Wat is de Themaroute Robotics?

De Themaroute Robotics is een uniek traject binnen de opleidingen Automotive, Elektrotechniek, Embedded Systems, Industrieeel Product Ontwerpen, Technische Bedrijfskunde en Werktuigbouwkunde van de HAN. Studenten met een interesse in robotica kunnen hiermee extra kennis en vaardigheden opdoen op dit gebied.

Samen met het Nederlands Instituut voor Industriële Robotica werken we aan deze themaroute. Studenten die de themaroute met succes doorlopen, voldoende studiepunten halen en projectgoedkeuring hebben gekregen van de Robotics Board krijgen het certificaat Robotics Engineer.

Interesse in Themaroute Robotics?

Heb je interesse, meld je dan aan bij het Robotics Board via themaroute.robotics@han.nl. Samen bespreken we je drijfveren en de eisen (o.a. de invulling van vakken, minoren en projecten). We zorgen voor een begeleidingstraject en stemmen benodigde kennis af. Je participeert in onderzoeksprojecten, werkt samen met de industrie en krijgt masterclasses en workshops van HAN docent-onderzoekers en externe experts.