Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Medewerkers

Op weg naar het onderwijs van de toekomst

Hoe bereid je studenten voor op een wereld waarin uitdagingen spelen waarbij het antwoord niet altijd voor handen is? De wereld van morgen met al z’n wicked problems vraagt om flexibele wereldburgers die om kunnen gaan met het niet-weten.

19 april 2024
15 april Etalagebijeenkomst Open eind leeromgeving HAN Nijmegen

Vliegende start voor Kenniscentrum Fiets

Het gaat goed met het nieuwe Kenniscentrum Fiets! Tijdens een levendige, tweede bijeenkomst op 10 april was men te gast bij de Academie Sport & Bewegen in Nijmegen. Er zijn vele interessante lopende en komende projecten uitgewisseld. Ook is er kennis uitgewisseld met Bartiméus.

18 april 2024
Aandacht vanuit de zaal voor Marjan Wolfs van Bartiméus tijdens de tweede bijeenkomst van Kenniscentrum Fiets van de HAN.

Nieuw boek ‘Datagedreven werken in de praktijk’ wijst de weg

Hoe kun je data slim inzetten binnen je vakgebied? Het spiksplinternieuwe boek ‘Datagedreven werken in de praktijk’ wijst leidinggevenden, beleidsmakers, datagebruikers én studenten in alle beroepsdomeinen de weg.

18 maart 2024
Nieuwsbericht over het Koersbeelddoel Studenten en medewerkers worden digi- en datavaardig

La petite bonté

(Scroll down for English) Het jaar 2023 is bijna ten einde en voor ons ligt een nieuw jaar met nieuwe kansen en mogelijkheden. Rob Verhofstad, voorzitter van het College van Bestuur van de HAN, kijkt terug op 2023 en blikt vooruit op 2024.

22 december 2023
kerst header

Nieuw boek ‘Datagedreven werken in de praktijk’ wijst de weg

Hoe kun je data slim inzetten binnen je vakgebied? Het spiksplinternieuwe boek ‘Datagedreven werken in de praktijk’ moet leidinggevenden, beleidsmakers, datagebruikers én studenten de weg wijzen. Op donderdag 18 januari vanaf 16:45 vindt de boekpresentatie plaats bij de Academie IT en Mediadesign.

23 november 2023

Aardbeving in Afghanistan, strijd in Midden-Oosten

HAN University of Applied Sciences is bezorgd en geschokt over de situatie in Afghanistan en het Midden-Oosten. Lees hier het statement van het College van Bestuur.

09 oktober 2023
vlaggen, Arnhem, branding, signing, vlaggenmast, banieren, trio zwart rood wit

Werkzaamheden aan het spoor; bussen tussen Arnhem en Nijmegen

De NS kondigt herstelwerkzaamheden aan het spoor aan. Het gaat om het traject tussen Arnhem en Nijmegen. De NS zet bussen in, de reistijd kan langer zijn. Houd hier rekening mee als je naar de HAN gaat.

13 september 2023
Civiele Techniek trein onderdoorgang viaduct underpass met bus
Medewerkers

Proost op een nieuw studiejaar! Na de Opening Studiejaar 2023-2024 op donderdag 24 augustus vond weer de jaarlijkse HAN Parade plaats. Dit keer in de bijzondere verlichte sfeer van de Stevenskerk Nijmegen.

12 september 2023