Onze kennis

We verwerven geïntegreerde ‘cross-over’ kennis over (condities voor) sociale, logistieke en business innovatie. We richten ons daarbij op kortcyclische, snelle evaluaties van technologie in plaats van op lange academische trajecten. Met ons onderzoek ondersteunen we onderzoekers, innovatoren, (aankomende) zorgprofessionals èn het onderwijs in hun bijdrage aan digitale transformatie en doelmatige zorg.

Een beeld dat digitale transformatie uitbeeldt. Twee vingers die elkaar aanraken.

Verbinding met onderwijs en praktijk
De integratie van onderzoek en onderwijs is de sleutel naar de toekomst. Het opleiden van de toekomstig zorgprofessional met kennis over impact en impact meting is onmisbaar. Gedegen (vroege) evaluatie van zorgtechnologie vraagt namelijk om constante input van zorgprofessionals uit de praktijk. Als het om impact voor Patient Reported Outcome Measures (PROMs) gaat, verzameling van zorgkosten, analyse van feasibility van technologie. Meekrijgen van de zorgprofessional in transformaties vraagt dus ook om opleiden van deze professionals.

Publicaties

De publicatie rondom het Lectoraat Digitale Transformatie in de Revalidatiezorg vind je in de repository.

met post-its