Leer je doelgroep écht kennen

Je krijgt die groep projectmedewerkers niet mee, het draagvlak voor je mooie plan ontbreekt. Of je werkt hard, maar krijgt je leerlingen niet in beweging. Ze zijn niet gemotiveerd. Herkenbaar? En wil jij hier iets aan veranderen? Dat kan, door te achterhalen wat er écht speelt bij je doelgroep.

Leer je doelgroep kennen met deze methoden: Photovoice en SIM

Hoe leer je jouw doelgroep echt kennen?

Dit is een flinke uitdaging en vraagt om een andere manier van denken en werken. De HAN biedt je 2 waardevolle methodieken om hiervoor in te zetten. Het doel: beweging in gang zetten bij je doelgroep, waarbij je samenwerkt aan wat hen drijft.

Ondersteuning op maat

Met deze methodieken breng je de behoeften en krachtbronnen van je doelgroep in kaart. Het is belangrijk de best passende methodiek te kiezen, die optimaal in te zetten en er zo alles uit te halen. Daarom biedt de HAN advies en ondersteuning op maat. Gwendolijn Boonekamp is als hoofddocent en onderzoeker bij HAN Sport en Bewegen ervaren in het werken met beide methodieken. In een maatwerktraject begeleidt ze organisaties in het gebruik hiervan, waarbij de unieke vraag en setting van de organisatie centraal staat. Dit kan in de vorm van gesprekken, adviezen en eventueel een of meerdere workshops.

Handleidingen

Wil jij aan de slag met de SIM- of Photovoice methode? Vraag dan de handleiding aan die in samenwerking met de Avans Hogeschool is ontwikkeld. 

symposium-sessie-kansen-keren-studenten-in gesprek-met-carinda-frontaal
draw-cta-title

Wat levert dit traject je organisatie op?

Toegang tot methodieken

Toegang tot de SIM en Photo Voice methodiek (handleidingen)

Leer je doelgroep kennen met deze methoden: Photovoice en SIM

Advies

Advies over de keuze van deze methodes

Leer je doelgroep kennen met deze methoden: Photovoice en SIM

Inzicht

Inzicht in het gebruik ervan in jouw specifieke situatie

Leer je doelgroep kennen met deze methoden: Photovoice en SIM

Handvatten

Handvatten om te achterhalen wat er echt speelt bij je doelgroep

Leer je doelgroep kennen met deze methoden: Photovoice en SIM

Startpunt

Een startpunt om je aanbod in co-creatie met je doelgroep te ontwikkelen

Leer je doelgroep kennen met deze methoden: Photovoice en SIM

Andere mindset

Een andere mindset voor jezelf, waarmee je bouwt op krachten van je doelgroep

Leer je doelgroep kennen met deze methoden: Photovoice en SIM

Meer informatie of advies nodig?

Wil je weten hoe HAN SENECA jouw organisatie kan adviseren over de SIM en/of Photovoice methodiek? Neem dan contact met ons op. 

creativiteit photovoice praktijkvoorbeeld foto's
draw-cta-title

Samenwerken met HAN Sport en Bewegen

Kom ook in beweging en werk samen met HAN Sport en Bewegen.

Snel antwoord

Vragen over HAN SENECA of onze dienstverlening?
Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

Openingstijden

Werkdagen: 9.00 tot 17.00 uur

 

Liever bellen?

Algemeen: 024 - 353 1262

Fitness: +31 6 50162759

Over HAN SENECA

HAN SENECA is een expertisecentrum van de HAN University of Applied Sciences. Wij geloven erin dat een goede gezondheid en vitaliteit begint voordat er zich problemen of klachten voordoen. Uiteraard helpen wij jou ook als er wel klachten zijn ontstaan. Samen met jou werken we aan een oplossing om jouw gezondheidsproblemen te verhelpen en in de toekomst te voorkomen. HAN SENECA is dé plek om preventief aan jouw gezondheid te werken en om jouw bedrijf goed om te laten gaan met de duurzame inzetbaarheid van jouw medewerkers.

creativiteit photovoice praktijkvoorbeeld foto's
draw-cta-title

Wat heeft HAN SENECA jouw medewerkers nog meer te bieden?

  • Advies over duurzame inzetbaarheid voor jouw organisatie.
  • Inzicht in jouw vitaliteit met een health check.
  • Preventief aan jouw gezondheid werken met sporten en coaching.
  • Preventieve paramedische hulp en behandelingen bij klachten, denk aan fysiotherapie, ergotherapie, logopedie en voedingsadvies.
  • Om jezelf als professional verder te ontwikkelen op gebied van sport, arbeid en gezondheid.
  • Het doen van onderzoek in de expertisegebieden (Health Promotion & Performance, Sports & Exercise Nutrition, Sports Economics & Strategic Sports Management en Talent Identification & Talent Development).