Win de Joke Mintjes Award 2024!

Op woensdag 29 mei 2024 wordt tijdens ons symposium alweer voor de 9e keer de Joke Mintjes Award uitgereikt door het Lectoraat Acute Intensieve Zorg.

Studenten medische hulpverlening in de klas

Joke mintjes award

Deze prijs wordt toegekend aan een onderzoeksproject dat is uitgevoerd door studenten en bijdraagt aan de verbetering van de patiëntenzorg, alsmede aan onderzoek en wetenschappelijke kennis binnen het domein van de acute intensieve zorg.

Kom jouw onderzoek in aanmerking?

Ben jij een student die betrokken is geweest bij een onderzoeksproject dat van waarde is voor de patiëntenzorg? Dan nodigen we jou uit om je project voor te dragen voor deze prestigieuze award! Ook als je zelf een project hebt uitgevoerd waarvan je denkt dat het award-waardig is, moedigen we je aan om het in te zenden. Alle projecten uit de periode 2022-2024 komen in aanmerking.

cheque ter waarde van €250,-.

Uit de voorgedragen projecten worden drie finalisten genomineerd, die op 15 mei bekend worden gemaakt. Als jouw project genomineerd wordt, vragen we jou om een korte vlog op te nemen waarin je jouw project presenteert. Op 29 mei 2024 wordt de winnaar bekendgemaakt aan het einde van het symposium. De winnaar ontvangt de Joke Mintjes Award en een cheque ter waarde van €250,-. Heb jij tussen 2022 en 2024 een onderzoeksproject uitgevoerd dat bijdraagt aan de acute intensieve zorg? Dan is dit jouw kans om jouw inzet en bijdrage erkend te zien worden!

Meer informatie?

Wat moet je uiterlijk 1 april 2024 insturen:

• Het eindproduct van je onderzoek: verslag, artikel of wat je opleiding vereist
  • Een samenvatting van maximaal 300 woorden
  • Maximaal 2 A4 waarin je ingaat op de impact van je onderzoek voor de praktijk, onderzoek en het onderwijs

Graag ontvangen wij bij inschrijving de volgende gegevens:

• Naam van het onderzoeksproject
  • Jouw contactgegevens: naam, e-mailadres en telefoonnummer
  • Contactgegevens van je begeleiders en de hogeschool/opleiding waar het project is uitgevoerd.

Mail de gevraagde informatie vóór 1 april naar: lisa.damen@han.nl

Criteria

De jury beoordeelt de producten in ieder geval op:

• De praktijkgerichte vraagstelling voor de acute intensieve zorg
  • Gebruikte (wetenschappelijke) methode en inhoud
  • Samenwerkingsverbanden tussen onderwijs, praktijk, onderzoek
  • Praktische klinische relevantie van de resultaten/conclusies
  • Maatschappelijke relevantie
  • Mate van kenniscirculatie van resultaten naar onderwijs en praktijk